pensar massa
holaa, la meva consulta és perquè m’he adonat que dono masses voltes a tot, literalment de una cosa molt petita a mi sem fa tot un món si hi penso massa. No puc evitar-ho però, i crec que es per la meva falta d’autoestima i la cantitat de inseguretats q tinc u no em deixen viure.
La cosa és que fa unes setmanes que he començat a parlar amb un noi que m’agrada molt i jo estava (bueno estic) molt il·lusionada perquè sembla q tmb hi hagi interès per part seva, i bueno nose si es la meva sensació o que però em fa por que s’estigui cansant o q se senti obligat a respondre…penso això perquè de vegades triga 10h a respondre i de vegades 1 minut i em confon, em confon perquè si no tingues interès suposo q no treuria tema per parlar no?? Però la cosa es q si q ho fa, però llavors potser sesta 10h sense respondre i jo mestic toooot el dia menjant el cap amb pensaments de “segur q he dit algo que ha oensat que soc tonta” “segur que sesta cansant”…i un llarg etc. Nose que fer per no sentir-me així, ell m’agrada molt i tinc molta por de q de cop tot qixo es quedi així en una ilusió i que d’un dia per l’altre li pugui deixar d’interessar. Sempre penso q no soc suficient per ell, m’agrada molt i això fa q el vegi “superior”, de vegades penso q nose com pot haver-se fixar amb mi, amb la cantitat de noies mes guapes que hi han…no entenc. Les meves amigues em diuen q no pot ser q pensi això, però es inevitable, fa temps q em guardó aquest sentiment per mi sola perquè no vull semblar una nena petita queixant de “perquè no li respon”…nose, m’agradaria no ser tan insegura i no pensar tan les coses :,)
Laura Centellas

Hola!
Pel que expliques hi ha un interès mutu i està bé! La resta... ja s'anirà veient.
Et respon els missatges, comença converses, mostra interès... va tot bé!
No sabem per què algunes vegades tarda més a contestar. Pot ser que passi del mòbil, pot ser que vulgui donar-te una resposta meditada i que no vulgui fer-ho amb presses, pot ser que no pugui fer servir el mòbil... Això ho aniràs veient sobre la marxa, però el que està clar és que tots dos teniu interès.
i ja anirem veient com evoluciona ;) No en treiem res d'avançar esdeveniments que potser ni passaran. Mica en mica, d'acord?
Una abraçada!
La Laura Centellas