No se com arreglarho
Hola!
Tinc 15 anys i vaig a 4rt, aquest any ha vingut un noi nou a l'institut i al mes de coneixerns se'm va declarar dient que estava molt boig per mi i que mestimava molt, jo no sabia com reaccionar a part que era la primera vegada que se'm declaraven i a mi aquest noi no es que em caigués molt i bé, i vaig fer una cosa dolentissima que va ser evitarlo, i no el vaig parlar, em vaig sentir mol malament i a les 2 setmanes em vaig voler acostar a ell perque em feia molta pena i estava enfadada pel que havia fet, però ara ell no em dirigeix la paraula i ni em mira, i jo estic intentant acostarmhi, però mes impossible i em sento molt malament.
Sento haver escrit tant :( i espero que em puguis ajudar. Gràcies.
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal . Doncs en aquesta situació et diría que et pot ajudar agafar valor i demanar-li disculpes cara a cara de manera ferma i directe, assumint el greu que et sap la teva reacció en aquell moment tot i sabent que és probable que no estiguéssis prerarada per una declaració i llavors se t'escapés de les mans el control de la situació. No obstant, és important que et surgeixi aquest sentiment de voler-ho reparar i d'assumir que fos pel motiu que fos, encara que sigui justificable, vas actuar d'una manera que no et sembla adequada i per tant vols disculpar-te. Aquest és un bon gest! a partir d'aquí ja no pots controlar res, si ell no accepta les disculpes, o necessita un temps més o és que el problema ja no és teu. Endavant! Eli AUlet www.interpersonal.cat