batxi
hoolaainstitut no es meu i que ella pot anar on vulgui, pero es com q em fa molt de pal tornar a anar amb ella
buenu la cosa es q jo tinc una amiga que ha sigut molt amiga meva durant la ESO, però des d'aquest any, jo notava que ja no teniem coses en comú i que quan estic amb ella es com que m'avorreixo. Jo tampoc volia distanciar-me d'ella pq em sabia greu i també perque me l'estimo molt i crec que es molt bona persona pero era com que cada cop tenia menys ganes de quedar amb ella, ja que quan estava amb ella sempre es feien silencis incomodes i no sabia de que parlar. aleshores jo volia apuntar-me a un insti diferent d'ella per fer el batxi, ja que m'ho havia passat molt bé amb ella però tenia ganes de coneixer gent nova, tenir un nou grup d¡amics i una mica de canvis a la meva vida ja que m'estava avorrint. aleshores jo i una altre nena ens vam apuntar a un insti per fer el batxillerat. jo estava molt contenta d'anar amb l'altre nena, ja que no feiem el mateix batxi i aniriem a classes diferents i podria coneixer a gent pero a la vegada podria anar amb ella (a mes a mes, tinc molt mes bona relacio amb ella) i amb aquesta noia, es com que estavem molt emocionades oer l'any qye ve i deiem buuaa ens ho passarem suoer be al nou insti i estavem molt emocionades.
aleshores, el q ha passat es q la noia del pruncipi tambe sha apuntat. se que te tot el dret del mon i q l'insti no es meu pero em fa molt de pal tornar a anar amb ella pq jo em opensava q aniria amb la meva av¡miga i ja esta pero esq sha acoplat ella i jo volia canvis a la meva vida i haure destar 2 anys mes avorrintme amb ella pq tampoc deixare de parlarli.... a mes a mes em fa com rabia q shagi acoplat i tambe pq aquesta noia es com que no te molta iniciativa i jo li haig de resoldre tots els conflictes i estar com molt a sobre seu tot el rato preguntantli si esta be i tal i EM FA MOLT DE PAL. i a la vegada em fa rabiaaaa que shagi acoplat tant jevi pq anavem a anar jo i la meva amiga i d cop ella un dia per la cara diu que ella tambe. QUINA RABIA
se uque potser es de mala persona pensar tot aixo i em sento malament per pensarho pero es el que sento i em feia moltissima ilusio canviar d'aires i tenir un nou grup d'amics oj poder ser jo mateixa i passarm-ho syoer be i que s'hagi acoplat em fa molta rabia...
soc molt mala persona o no??
Laura Centellas

Hola!
No sabem els motius pels quals aquesta noia s'ha matriculat al mateix institut ni tampoc quin batxillerat farà, així que potser aneu a classes diferents.
També et diré que a vegades ens imaginem que un lloc o una aventura serà fantàstica i llavors ens decepcionem... així que intentem aterrar algunes idees a tenir en compte per l'any vinent.
1. Canvi d'aires - Fantàstic! Sí, serà tot nou (edifici, companys, professorat, sistema educatiu...). Benvinguda a una nova aventura!!!
2. Companys - Sí, per molt que ella vagi fins i tot a la mateixa classe que tu, pots deixar-li clar que t'agradaria ampliar el teu cercle d'amistats i que el teu objectiu és conèixer gent nova.
3. Resoldre-li els problemes - Pots posar certa distància i assenyar-li que aquest entrebanc és cosa seva. A vegades som nosaltres mateixes que ens posem en el paper de "salvadores" i no deixem que les altres persones assumeixin els seus errors i prenguin les seves decisions. Així que potser et toca fer un pas al costat i deixar que ella s'hi enfronti.
Molts ànims!!
La Laura Centellas