grup d'amigues
holaa!!
jo des de 1r d la eso que tenia un grup de 3 amigues però aquest any, des de principi de curs ens hem ajuntat amb unes altres noies i en total erem 8. el cas es que una de les meves amigues (del grup de 3) es va fer mplt amiga d una altre del grup i de cop, sense dir-nos res van marxar, ja no venien amb nosaltres, ens miraven bastant malament i ens bloquejaven les histories d'instagram. a mes a mes, era com q la meva amiga només em venia a parlar quan necessitava algo per exemple deures o quan no estava l'altre amiga, si no sudava de la meva cara i hi havia setmanes q no parlavem en tota la setmana. jo moltes vegades anava a parlar amb ella per conservar la nostra amistat pero ella em contestava com super borde i seca. i tambe era com q no s'interessava per res de la meva vida, no sabia ni quin batxi fare l'any que ve quan ho portava dient un munt de dies. buenu en resum que s'havia fet molt amb l'altre noia i passava de la meva cara (i jo no tinc cap problema en que les meves amigues tinguin altres amigues, pero ho vaig parlar amb les altres i allo era molt exagerat pq literalment nomes em venia a parlar quan em necessitava).
buenu, el cas es q ara ha deixat d venur al insti la amiga de la meva amiga i clar ara la meva amiga si que vol venir amb mi pq sino estara sola. pro esq a mi em fa molt de pal anar amb ella, ja que ara he creat un grup super guai amb les altres i m'encanta estar amb elles (i ella no vol anar amb les altres pq diu q no li cauen be) ella vol q anem al pati les 3 q erem amigues abans. jo com he dit abans no vull ja que estic mes comode amb les altres pero l'altre amiga (que no te massa personalitat amb tot el perdo del mon) va amb ella i estan al pati elles dos juntes. jo no vull anar amb elles pq em fa molta rabia que porti tot el curs passant de la meva cara i fent-me sentir com una merda i utlitzantme nomes quan li anava be a ella i ara que no esta la seva amigueta si que vol venir amb mi saps? i a mes a mes m'ho passo MOLT millor amb l'altre grup pero esq quan estan elles dos soles i jo amb el nou grup, em sento malament i em sento q soc mala amiga. les altres del grup mhan dit q no, q no em senti culpable pq no he fet res pero no puc evitar sentirme aixi a mes a mes ara noto que elles dos em miren com amb mala cara i estic segura q mhan estat criticant
Laura Centellas

Hola!
En primer lloc, tu tens dret a escollir quines persones vols a la teva vida. Tu pots decidir estar amb qui vulguis estar i si les altres persones no ho entenen... és el seu problema.
No t'ha agradat gens l'actitud que ha tingut aquesta amiga amb tu al llarg de tot el curs. Fins i tot li has vist un part del seu caràcter que no coneixies i que no t'ha agradat. Així que tens tot el dret a distanciar-te'n. Per molt que vulgui recuperar el grupet d'abans, si tu no et sents còmode, no tens cap obligació a formar-ne part. A més, ens reconeixes que t'ho passes molt millor i et sents més acompanyada amb el nou grup, no?
L'únic que hauràs de decidir és si vols parlar amb ella o no. És a dir, si vols explicar-li els motius pels quals no vols seguir mantenint l'amistat o prefereixes posar distància i no donar explicacions. Estarà bé qualsevol decisió que prenguis.
Una abraçada!
La Laura Centellas