INNOVAR EN LA MASTURBACIÓ MASCULINA
Hola!
Ja fa unes setmanes que m'estic fent palles regularment, cada tres o quatre dies, i m'agradaria innovar (sense la masturbació anal), perquè m'avorreix sempre fer el puja i baixa. M'agradaria que féssiu un article amb tècniques de masturbació per a nois, si pugués ser.
Gràcies!
Laura Centellas

Hola,
Doncs la nostra recomanació seria que no focalitzessis tota l'estimulació únicament en el penis. Recorda que tens tot un cos que pot ser estimulat i que et pot oferir sensacions molt agradables i plaents.
Pots jugar amb la intensitat i el ritme de la masturbació: més ràpid, més a poc a poc, més fort, més suau... per altra banda, també pots provar d'utilitzar algun tipus de lubricant per experimentar sensacions diferents. Pot provar de masturbar-te també amb diferents posicions, per descobrir noves sensacions.
No oblidis que el nostre cervell també juga un paper molt important en la nostra sexualitat. Per tant, les fantasies també poden ajudar-te a fer de la masturbació un moment molt plaent. Pots també tancar els ulls o pel contrari mirar-te en un mirall... Com pots veure les possibilitats són moltes, així que activa la curiositat i descobreix el que el teu cos et pot oferir.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas