Pares de dretes i ultracatolics i sexualitat
Hola els meus pares son mol de dretes i jo crec que ells no consideren normalas als homes que no els hinsgreden les noies, i a mi crec que m'agraden els nois, com podria parlar amb ells
Laura Centellas

Hola!
Adonar-se que els valors de la teva família no encaixa amb els propis valors no és un procés senzill. Generalment va acompanyat de molta ràbia, incomprensió i sensació de solitud.
És fantàstic que vulguis parlar-ne amb ells, però des d'aquí et recomanem que tinguis alguna persona adulta amb qui puguis expressar-te lliurement i et pugui acollir. No sabem com reaccionaran els teus pares, però és imprescindible que et sentis estimat incondicionalment per tot el que ets. Ets meravellós tal com ets. I algú t'ho ha de recordar.
Busca aquesta persona adulta i comparteix tot el que sents. Potser també et pot ajudar a enfrontar la conversa amb la teva família.
Una abraçada!
La Laura Centellas