No avanzo
Bon Dia.
Hace hoy 12 de junio hace 9 meses que me dejo mi ex pareja, la verdad han habido días donde como persona e estado mejor o peor lo único que no mejoro es el sentimiento hacia ella.
La verdad tengo la sensación de que algún día nos volverán a ajuntar el destino pero la verdad es que ya llevamos 9 meses sin hablar.
La verdad es que estuvimos casi 3 años de relación y para mí fue lo mejor pero la verdad para ella nada más dejarme ya se enrollo con un chaval que yo iba con el desde los 3 años (esto lose porque me lo dijo mucha gente del entorno de el chico) la verdad que le extraño y ya nose que hacer para poder sacarla de mi corazon para años.
Laura Centellas

Hola!
Les ruptures amoroses poden arribar a ser molt doloroses i el procés de dol molt llarg...
Segurament, un dels primers passos que hauràs de fer a partir d'ara és fer-te a la idea que no tornareu a estar junts. Apagar aquesta il·lusió que en un futur us "retrobareu", perquè això no et deixa avançar en el procés de dol i et manté enganxat.
És moment de plorar, de treure la ràbia i acceptar que ella no vol estar amb tu. És dolorós però ho has de fer.
I després, mica en mica, comença a posar el focus en tu: fes coses que t'agradin, queda amb la gent que t'estima, tingues moments de benestar i plaer... Encara que siguin pocs minuts al dia.
Veuràs com, mica en mica, el dolor serà menor... però necessites temps.
I si, tot i així, sents que no avances, potser pots plantejar-te demanar ajuda a un professional de la psicologia per poder treballar aquest dolor.
Una abraçada!
La Laura Centellas