CONFUSIÓ
Fa uns 4 mesos vaig coneixer a un noi,abans de parlar ens haviem fixat un amb el atre i finalment ell em va obri una nit pel xat,necessitava a alguna persona aixi com ell en aquella temporada.
Ens tractem com si fossim una parella amb molt de carinyo...Vam qeda uns dies seguits i vam fer alguna "coseta"..Pero ara ell creu que tot sa frenat perqe nomes qedem kuan estem totsols a casa algu dels dos i per part dell ia poqes vegades carinyoo...El curs vinent ell se'n va a estudiar fora i per aixo no vuldria cap relacio perqe la vull seria.No vull ferme mai l'idea de pedrel,lo meu anim depen d'ell sense donarmen conte...Seria millo continua amb aquest "ambolic" o deixaru estar?
Per una part tinc por de que ens plantejessem les coses i que s'acae malamen...
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs és una decisió que has de prendre observant molt bé la realitat que hi ha ara i traien-te del cap algunes idees que fan mal i no són certes. Per exemple, que el teu ànim depengui d'ell no és cert, i aquesta idea et farà mal si la mantens, ja que acabaràs actuant d'aquesta manera i és una idea i un comportament totalment erròni. L'ànim depèn de cadascú, de què fem de com pensem, de com ens distraitem per estar tranquils i satisfets. Per altra banda, cal que abans d'avançar parleu amb molta sinceritat de què e´s el que sentiu i què voleu compartir, si és una historieta o és alguna cosa més important, i llavors en funció de les respostes de cadascú deixar passar un parell de dies, escoltar-te amb molta sinceritat i decidir llavors què cal fer. Si veus que ell ha canviat el comportament, el carinyo, o el que sigui, és moment de parlar de què passa i de prendre decisions per a no psoar-se amb lios que poden portar maldecaps. Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat