WTF
Hola l'altre dia en el meu insti quan estava en el lababo, vaig notar que tenia una persona al costat meu (al vater del costat). Es un lavabo mixte, ja que no tenim gaire espai. El cas es que un profe es va tencar al lavabo i no sen va adonar que jo estava al seu costat, i vaig sentr sorolls de com si es fes una palla, ja que se sentien orgasmes i sons de roba. Al final vaig veure com es va correr al terra deixant una marca blanca. El cas es que jo com que em vaig possar calenta, vaig tocar el seu semen i vaig jugar amb ell(llepar-lo o posarmel a la vagina i masturbar-me). Ja se que no esta be pero el profe no es pot masturbar al lavabo del insti.
Laura Centellas

Hola,
Si aquesta situació és certa és una situació totalment fora de lloc. No hi ha cap explicació que justifiqui que un professor es masturbi als lavabos compartits de l'institut entre alumnes i mestres. Últimament estem rebent moltes consultes sobre situacions abusives entre mestres i alumnes i ens preocupa enormement que això estigui passant a les nostres escoles i instituts.
D'altra banda, la curiositat pel que és el semen i, així com et vas excitar et podries haver sentit molt violentada i incòmoda. La curiositat és sana. Tocar, llepar i posar-te a la vulva un semen d'un desconegut és un acte de risc total de contagi d'infecció de transmissió sexual. T'animem a anar al CAP de la teva zona i parlar amb la llevadora, explica-li el que va passar i que et facin analítiques d'ITS.
Una forta abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas