pares i xarxes
Hola,
Fa un temps vaig baixar una aplicació per fer música que al final va resultar ser una mena de xarxa social per penjar la teva música. He començat a penjar coses i em fa molta por que els meus pares ho descobreixin, perquè són molt estrictes amb això. I a vegades penso que els hi hauria de dir, però em fa massa por la seva reacció. I tampoc en faig un mal ús, però crec que no ho entendrien i al final no els hi dic res.
Què hauria de fer?
Gràcies!
Laura Centellas

Hola!
Si tu sents que els hi hauries de dir... segurament és el millor camí.
Ara bé, potser podem plantejar de quina manera els hi fas saber. Potser els hi pots explicar tal com ens ho has explicat aquí. Que volies baixar-te una aplicació per fer música, que ha resultat ser una xarxa social on penjar la teva música i que t'agradaria que et donessin suport en això. Si vols els hi pots oferir que facin revisions setmanals a les teves interaccions i així puguin supervisar quin ús en fas i quines persones contacten amb tu.
Sigues honest, explica'ls el que et preocupa i la necessitat que tens de dir-los la veritat. Veuràs com t'ho agrairan i augmentarà la confiança a casa.
Una abraçada!
La Laura Centellas