Abús i relacions posteriors
Fa uns mesos vaig tenir una situació complicada perquè van abusar de mi sexualment.
Em va afectar molt però en lloc d’allunyar-me del sexe per rebuig a ell, vaig acostar-m’hi més només amb nois (malgrat les relacions no eren completament sanes no vaig arribar a sentir-me abusada cap altre dia).
Fa unes setmanes que vaig començar a estar de rollo amb una tia, i amb ella em fa por mantenir relacions i quan ho hem intentat m’ha portat flash-backs d’aquell moment que vaig viure. Li he explicat i ella ho entén i em fa sentir molt bé, però no puc evitar-ho.
Laura Centellas

Hola,
Ens sap molt de greu que hagis viscut aquesta situació.
El trauma no sempre adopta la mateixa forma i no totes les persones reaccionen igual ni al mateix temps.
Si us trobeu amb alguna situació d'agressió us recomanem contactar amb algun dels serveis especialitzats de la vostra zona, a Barcelona tenim els següents i també us adjuntem la mateixa web on us indica com actuar si patiu alguna agressió sexual:
;
La comunicació amb ella és molt important, que estiguis posant-hi paraules ja és un gran pas. Si veus que sola no t'ensurts, et recomanem contactar amb una psicòloga experta en trauma i violències.
T'enviem una forta abraçada i de nou, t'animem a demanar ajuda amb alguna psicòloga per a que pugui ajudar-te a processar tot això. Que ho hagis parlat i ens ho hagis compartit aquí ja és un gran pas. Ets molt valenta.
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas