D’una alumna?
Hola!
Soc professora de llengua castellana a un institut, tinc 23 anys i estic fent classes a l’ESO, el cas és que hi ha una alumna meva (té 19 anys ja que ha repetit), tenim molta tensió i sento que connectem.
(Cal afegir que jo tinc novio i ella em va preguntar su m’agradaven les noies). A més és tenim amigues en comú i ens hem trobat algun cop en un altre context. No sé com enfrontar la situació perquè el dilema moral de la posició de superioritat em confon.
Laura Centellas

Hola,
Evidentment que confón però la posició de superioritat i el rol de mestre/alumna ha de prevaldre. Has de ser professional i la teva posició és diferent de la seva. Que ella s'enmiralli en tu és una cosa, que tu tontegis o juguis afectuosament/sexualment/afectivament, no hauria de passar.
De fet, si aquesta consulta és real, d'adulta a adulta, et transmetem la nostra gran preocupació davant la gran quantitat de consultes que rebem de professors i professores que tenen relacions sexuals amb els i les seves alumnas/es. És greu i altament preocupant.
Gràcies per escriure'ns, t'animem a iniciar un procés de teràpia per a poder treballar tots aquests aspectes a nivell personal.
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas