Amistats amb profe
Faig segon de batxillerat. Sempre he sigut de portar-me bé amb gent gran i sobretot amb professors (entrenadors, monitors…) i fa poc temps em vaig adonar que poder sento certa atracció cap a gent en una posició superior (el que anomenen eròtica de la tarima).
Primer (quan feia segon de l’eso, fa uns anys) vaig pillar-me molt d’una professora i vem estar portant-nos bé molt de temps fins ara fa uns mesos que ens vam liar a l’estiu. A quart de l’eso em va agradar un professor també i ens portem molt bé però com a relació paternal més aviat.
Aquest any he tingut per primer cop a una nova professora i tot el curs l’havia trobat atractiva, però és gran (43) i no m’havia plantejat res, fins al dia de la graduació.
Vem estar molt properes i va fer coses que confonen. Per exemple cantar cançons amb mi, dir-me que em volia menjar la cara, que li agradava molt el meu cabell (me’l vaig tenyir), donar-me abraçades, sortir a fumar amb mi, i estar molt pendent durant tota la nit.
Ara tinc ganes amb ella però sento que no la tornaré a veure mai. No sé que fer perquè sento que no tinc massa a perdre.
Gràcies
Laura Centellas

Hola,
Les relacions sexuals o sentimentals entre professores i alumnes no haurien de donar-se.
La relació no s'estableix des del mateix punt, no és una relació horitzontal, és una relació vertical on teniu posicions diferents.
Que ens enmirallem i admirem a professores és una cosa, i és quelcom habitual. Que les persones adultes, que en el cas de les escoles i instituts són les mestres, estableixin relacions amoroses amb els seus alumnes, és quelcom que NO ha de passar. NO han d'establir relacions amoroses amb els i les seves alumnes.
No ens queda clara la teva pregunta a la teva consulta però volíem deixar clar aquest tema. És quelcom que últimament veiem que es repeteix molt en el consultori i ens preocupa enormement.
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas