preliminars
Bones,
normalment es recomana fer preliminars i tal per començar a calentar el ambient... a mi m'encanta però al meu novio no, ell vol anar directe a la penetracio i a mi em fa mal si ho fem aixi tant directe, a mes de que prefereixo anarme calentant que ferho tant directe.
No solem fer preliminars perque si estem rato fent-les i no anem rapid amb la penetracio aa ell se li baixa i també perd les ganes, per tant, nose que fer perque tenim massa incompatibilitat... que em recomaneu? gràcies
Laura Centellas

Hola,
Heu parlat de tot això? És important que puguis explicar-li que si aneu directament a la penetració, et fa mal i que prefereixes altres coses per començar. A més que la penetració per si sola, no sol ser la pràctica sexual que ens provoca més plaer, per tant, és molt important que us comuniqueu i que pugueu anar descobrint la vostra sexualitat.
A nosaltres no ens agrada parlar de "preliminars" com a tal, sinó que per nosaltres tot és sexualitat: les carícies, els petons, la masturbació, les abraçades, el sexe oral, la penetració... l'ordre el decidiu vosaltres, però n'heu de parlar i ha d'entendre que si et fa mal, no anirà bé i segurament acabarà afectant les teves ganes.
Si perd l'erecció, no passa res, es pot tornar a recuperar, que no pateixi!
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas