masturbació noia :)
Hola :),´
m'agradaria parlar amb vosaltres sobre una cosa que m'esta passant ultimament. Aquesta última setmana he estat com molt catxonda, pero d'una manera exagerada. Altres vegades ho havia estat pero no tan com aquesta setmana, ns si es que tinc les hormones molt alterades o que, pero durant aquests dies al minim roce amb la meva vulva com que m'activo i em venen ganes de continuar tocant-me, a més no paro de pensar en sexe i coses així. Pero no ho puc fer pq sempre hi ha algu a casa, i per la nit em fa por de fer soroll o algo.
Bueno un dia vaig aconseguir quedar-me sola a casa i em vaig tocar, estava tan catxonda que necessitava algo mes i com que no tinc cap vibrador o algo que se li asembli em vaig instalar una app al movil que el feia vibrar tipo com si fos un vibrador i em va agradar molt, pero despres vaig pensar que estava una mica salida per utilitzar el movil x aixo ns. Una altra cosa es que cada vegada que vec algo tipo sexual sento com algo alla baix, per exemple ahir estava mirant una serie i uns personatges es van liar i em va ficar molt (pero em vaig haver d'aguantar pq estava ma mare). A més, desde fa temps llegeixo llibres on surten escenes +18 abans no em provocaven res, pero ara em fiquen catxonda i em fan vindre ganes de tindre novio x fer coses.
Sabeu que us he dit que vaig fer servir el movil de vibrador? Estic pensant en tornar-ho a fer pq em va donar molt plaer, esta be que ho fagui? m'agradaria comprarme un vibrador pero visc en un poble i nomes ho podria comprar x internet i la meva mare ho sabria, llavors paso.
Vosaltres que en penseu de tot aixó? Per cert, gracies x ajudar-nos a tots i totes responent als nostres dubtes <3
Laura Centellas

Hola,
Que la curiositat per la sexualitat augmenti a l'adolescència és completament habitual. Les hormones, la novetat, la descoberta de la sexualitat i del cos, etc. contribueixen a que estiguem molt connectades amb això i que ens generi molt d'interès. Evidentment, no passa res, sempre que, això no limiti el teu dia a dia i les teves activitats diàries.
La compra de vibradors és per persones majors de 18 anys, per tant, la nostra recomanació seria que si tens ganes de descobrir la teva sexualitat i el teu plaer, ho facis, de moment, fent ús de la teva imaginació i de les teves mans. Observa el teu cos, els teus genitals... localitza cada part, abraça't, acaricia't i acarona't per anar descobrint diferents sensacions.
Pel que fa al mòbil, simplement dir-te que pot ser poc higiènic utilitzar-lo amb aquesta finalitat. Si ho fas, que sigui amb la roba per sobre dels genitals, ja que els mòbils els toquem amb les mans i moltes vegades no estan nets. Important també no introduir dins de la vagina cap objecte que no estigui dissenyat expressament per aquesta finalitat.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas