Anar-se del grup d'amigues i no tenir mal rotllo.
Hola,
Desde primer de la eso que som un grup d'amigues de 4, i funcionavem molt bé. Aquest any s'han afegjt dues noies que s'han fet molt amigues d'una noia del meu grup de 4. Molta gent m'havia dit que una de les dues noies que s'han afegit era molt falsa, però jo no m'ho creia. I últimament sento que és molt molt falsa, i a part que parla molt malament de tothom, i clar si parla tant malament fins i tot de una amiga seva, també podria fer-m'ho a mi o a alguna del grup. Llavors amb tres noies del grup de 4 estem decidint anar-nos del grup però és molt complicat, perquè amb les 2 noves q han vingut i 1 del meu grup de 4 que es vol quedar, coincideixo molt. Al menjador, al tren, per altres amigues que les tenen com amigues, etc... Voldria saber com he de fer per dirlis que no estic enfadada i que no hi hagi mal rotllo. M'agradaria que si ens seguissim veient en algun moment poguessim parlar i que fos normal, però és molt complicat i no se com fer-ho.
Em podríeu donar algun consell? o el vostre punt de vista?
Gràcies!
Laura Centellas

Hola!
Potser no és necessari que hi hagi un "Trencament" explícit, però sí un distanciament progressiu. Que puguis quedar amb altres persones i que puguis no fer plans amb elles algunes vegades.
A vegades la vida ens porta per camins i interessos diferents. I si alguna d'elles et demana si estàs enfadada o et passa alguna cosa, els pots comentar que no et sents còmoda amb tanta crítica i que prefereixes altres temes de conversa.
No és fàcil, però busca aquelles persones amb qui et sents a gust, que et valoren i t'estimen. I això t'ajudarà a allunyar-te mica en mica d'aquest nucli que no t'ajuda.
Una abraçada!
La Laura Centellas