Em poso nervios abans de mantenir relacions sexuals
Quan e de mantenir relacions sexuals, varies vegades me posat nervios i se ma baixat i em preocupa el fet de pensar-hi cada vegada que vaig a mantenir relacions ja que es molt incomode per als dos.
Laura Centellas

Hola,
Posar-se nerviós és completament normal, de mica en mica, aniràs agafant més seguretat i els nervis aniran disminuint.
Fixa't que és el que passa exactament en el moment que perds l'erecció. En què estàs pensant? Segurament estàs més pendent que l'erecció es mantingui que de gaudir del moment. A vegades quan una persona perd l'erecció quan es masturba o manté relacions sexuals, té por que torni a passar i, per tant, la pròxima vegada que ho torna a intentar està pendent de "no fallar", provocant evidentment una pèrdua d'erecció.
Fixa't que estar pendent de l'erecció del penis no et deixa gaudir del plaer que pots estar sentint. Per tant, et recomanem que vagis a poc a poc i et centris en el plaer, en gaudir, en allò que estàs fent i en les sensacions que et desperta. Si l'erecció es perd, tranquil, no passa res, continueu acariciant-vos el cos, els genitals i connectant el teu cervell amb allò que t'excita. Veuràs com segurament així tot funciona millor.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas