final de curs
Hola, em pregunto si sóc l'única a qui li passa, però perquè em posa tant trista que s'acabi el curs?
Vull dir, faig 1r de batxi, per tant no em canvio d'institut ni deixo els meus companys ni res, i tot i que aquest curs ha estat difícil i no ho he passat gaire bé, em fa molta llàstima que acabi. En veritat, sempre m'ha passat, arriba final de curs i de debò que estic trista i no ho entenc, perquè tothom està super feliç.
Gràcies:)
Laura Centellas

Hola!
En primer lloc ja et diem que no ets la única. Hi ha moltes persones que, quan s'acaba una etapa, un curs o una formació, tenen un sentiment de pèrdua i de buit. Segurament ets una persona que necessita una rutina i que es vincula fàcilment amb les altres persones.
Aquest curs, malgrat no ser "fàcil", t'ha donat estructura, uns horaris i un objectiu. I la sensació que durant l'estiu no hi ha res d'això, pot causar cert malestar.
Està bé. Accepta-ho i fes una carta d'agraïment a la persona que has sigut aquest curs. Fes un petit recorregut des que vas començar el curs fins ara i anota tots els canvis i creixements que has fet. T'ajudarà a acomiadar i tancar aquesta etapa.
Hi ha persones que els costa molt tancar etapes i desprendre-se'n. I no passa res. És conèixer-se i donar-se permís per estar trista uns dies.
Una abraçada!
La Laura Centellas