abus sexual
Bones, el cas es que m'he adonat compte de coses que abans no veia. un dia vaig quedar amb un noi, yo li vaig deixar clar que no volia mantenir cap relacio sexual i menys sense condo, en aquell moment em va com forçar y em va penetrar sense el meu permis i sense condo en aquell moment em vaig quedar parada nose perque no vaig fer res, quan sen va anar no em va dir res sobre el tema, ell actuaba amb normalitat en canvi estava preocupada per si estava embaraçada, el cas esq ara mhe parat a pensar que es una violacio ja que ho va fer sense el meu permis, si es aixi perque no em sento violada? tipo soc conscient que ho he estat i tinc greus problemes amb els nois i amb les relacions exuals pero perque no em sento molt malament, potser perque ja ha passat temps?
Una altre situacio es un noi que pensava que erem amics cada vegada que em veia em tocava i no em deixava marxar fins i tot somio en aixo, quan ho explico aixi una mica per sobre ningu s'ho pren enserio, tothom riu i s'ho pren amb naturalitat, nose que fer no puc demunciar no hi ha proves.
gracies
Laura Centellas

Hola,
Ens sap molt de greu que hagis viscut aquestes dues situacions. Les dues són agressions sexuals, ja que han estat relacions sexuals no consentides ni desitjades per una de les parts, en aquest cas, tu.
Ens preguntes per què no et sents violada o no et sents molt malament, el trauma no sempre adpta la mateixa forma i no totes les persones reaccionen igual ni al mateix temps. Potser la teva manera d'expressar el malestar amb aquesta situació és amb aquests greus problemes que dius que tens amb els nois les relacions sexuals.
Pel que fa a la denúncia, et recomanem contactar amb algun dels serveis especialitzats de la teva zona, a Barcelona tenim els següents i també us adjuntem la mateixa web on us indica com actuar si patiu alguna agressió sexual:
;
T'enviem una forta abraçada i t'animem a demanar ajuda amb alguna psicòloga per a que pugui ajudar-te a processar tot això.
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas