Inseguretat
A veure, no sé del tot com explicar això.
Mai he cregut gaire, o més ben dit confiat en la psicologia. He respectat a la gent que acudia a un psicòleg, psiquiatrie... perquè el meu cosí ho fa i sé que a molta gent li ajuda, i m'alegra que la gent pugui ser atesa per millorar la seva salut mental.
Però a mi parlar no m'agrada gaire i quan era més petita vaig acudir només 3 o 4 sessions a una psicòloga perquè la meva professora de llavors els hi va recomenar als meus pares. El cas és que tot i que fa ja uns 6 anys ho recordo bastant i segons mi no em va servir gaire, per no dir gens. No em servia perquè jo no parlava gaire, cert. Responia les preguntes amb poques parules perquè no entenia molt bé perquè em preguntava tantes coses. Al final vaig deixar d'anar-hi ràpid perquè els meus pares s'estaven deixant allà els seus diners, total perquè em fés fer dibuixos quan sempre he odiat dibuixar.
Mai he tornat a tenir contacte amb la psicologia, els meus pares van acceptar que era inteovertida i no parlava gaire perquè era així i ja està.
El que passa és que mai he tingut gaires amics, un o dos i de passada. Ara mateix, estic a 3rnd'ESO
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per escriure'ns i per compartir com et sents.
És veritat que hi ha persones que no se senten comòdes amb la psicoteràpia i és tasca del terapeuta trobar la manera que et puguis expressar i compartir com et sents. També és veritat que és necessari que la persona hi vegi un sentit, que tingui un objectiu a treballar o que vulgui canviar algun aspecte de la teva vida.
Segurament 6 anys enrera no tenies aquesta consciència, però ara sí! així que disfrutem-la!
Per tant, et proposo que parlis amb el tutor per saber si podries aconseguir el contacte d'aquesta noia que us va fer la xerrada. Segurament té algun correu per contactar-hi. Envia un correu, explica qui ets i com et vas sentir. Veuràs que et dona resposta i que potser podeu trobar un espai (si té consulta privada) o bé et pot recomanar algun/a professional que tingui el seu mateix perfil.
Des d'aquí t'animem a fer cas a aquest interès i a aquestes ganes d'explorar una mica més qui ets, com ets i com et sents. Cadascú té el seu ritme i les necessitats apareixen sobre la marxa. Ara t'han aparegut, així que ara és un bon moment per començar a compartir.
Una abraçada!
PD: nosaltres seguim aquí per si vols compartir alguna cosa ;)
La Laura Centellas