Em masturbo pero no sentó massa plaer
He intentat de tot pero quan em masturbo no sentó molt de plaer,en frustra i ja no se que fer.
Laura Centellas

Hola,
El primer pas és que primer de tot et coneguis bé, et deixem una imatge per a que puguis mirar-te amb un mirall la vulva i que puguis detectar totes les parts:
GVqTzgGhEkJbY7
Quan ja coneguis totes les parts, aleshores pots començar a explorar-te a nivell tàctil. T'adjuntem un video on unes estudiants d'infermeria ensenyen com estimular les diferents parts de la vulva amb una maqueta:
BOJWa8takY
Recorda també que el cervell és el gran òrgan sexual, i per tant, és molt important que durant la relació sexual  (la masturbació també és una relació sexual) estiguis connectada i centrada amb les sensacions del teu cos, etc deixa que el teu cos vagi responent a l'estimulació i no et centris tant a esperar que arribi l'orgasme, perquè sovint com més pendents estem de l'orgasme (i aquest es converteix en el nostre únic objectiu), menys arriba.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas