Inovaciona en el sexe oral
Hola adolescents, tinc un dubte, m’agradaria saber diferents maneres de donar plaer al meu xicot quan li faig sexe oral perquè sempre li acabo fent el mateix i no se’m ocurreixen altres maneres de fer-li.
Laura Centellas

Hola,
No sabem què és exactament el que fas sempre igual però potser estaria bé que poguessis parlar amb ell i que et donés idees, que et pugués dir què li agradaria, com i de quina manera. Per a tu poder valorar si et ve de gust explorar el que et diu o no.
També tingues en compte que mentre estimules el penis amb la boca o la llengua també pots estimular amb la mà alhora el tronc del penis, els testicles, etc... o estimular amb la mà el penis i llepar els testicles. Juga, i explora si et ve de gust, però el millor seria que poguessis preguntar-li.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas