Com és que mai arribo a l'orgasme?
Hola! Una pregunta, he tingut relacions sexuals bastants cops amb la mateixa persona i mai aconsegueixo arribar a l'orgasme, pero ell si. Es normal? O soc jo que tinc algun problema físic? Em preocupa no poder arribar mai tenint relacions :(
Laura Centellas

Hola,
No sabem si quan dius que no arribes a l'orgasme quan teniu penetració o mai? Tampoc sabem si quan et masturbes tu, sí que arribes o tampoc ho aconsegueixes.
Sovint esperem que amb la penetració arribem a l'orgasme però el més habitual és que les persones amb vulva no arribem a l'orgasme només amb la penetració, ja que la majoria de terminacions nervioses estan a l'exterior de la vagina, al clítoris i al voltant del clítoris.
Per tant, t'animem a que puguis ensenyar a la teva parella com estimular-te, com ho fas quan ho fas tu sola, de quina manera t'estimules tu i de quina manera t'agrada sentir plaer.
El primer pas és que primer de tot et coneguis bé, et deixem una imatge per a que puguis mirar-te amb un mirall la vulva i que puguis detectar totes les parts:
GVqTzgGhEkJbY7
Quan ja coneguis totes les parts, aleshores pots començar a explorar-te a nivell tàctil. T'adjuntem un video on unes estudiants d'infermeria ensenyen com estimular les diferents parts de la vulva amb una maqueta:
BOJWa8takY
Esperem que puguis explorar aquesta part, ja ens explicaràs!
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas