No em puc correr xd
Bueno, doncs el problema al que em veig confrontada es que literalment quan em toco o tinc relacions sexuals amb la meva parella, sóc incapaç d'arribar a l'orgasme. I bueno no sé que hauria de fer per poder arribar-hi, ja que no tinc cap tipus de malaltia ni ansietat o estres, i encara que senti plaer, m'agradaria poder arribar al clímax a mi també. Que hauria de fer?
Laura Centellas

Hola,
El primer pas és que primer de tot et coneguis bé, et deixem una imatge per a que puguis mirar-te amb un mirall la vulva i que puguis detectar totes les parts:
GVqTzgGhEkJbY7
Quan ja coneguis totes les parts, aleshores pots començar a explorar-te a nivell tàctil. T'adjuntem un video on unes estudiants d'infermeria ensenyen com estimular les diferents parts de la vulva amb una maqueta:
BOJWa8takY
Pel que fa a les relacions sexuals compartides: La majoria de noies que arriben a l'orgasme amb la penetració és perquè hi ha estimulació directa o indirecta del clítoris. Per tant, busquem postures en les quals pugueu estimular al mateix temps el clítoris amb les mans (ho pot fer la teva parella o ho pots fer tu mateixa), o bé postures en les quals l'estimulació es doni per la pressió amb els seus genitals o la seva panxa per exemple.
Recorda també que el cervell és el gran òrgan sexual, i per tant, és molt important que durant la relació sexual  (tu sola o amb la teva parella) estiguis connectada i centrada amb el que esteu fent, amb les sensacions, etc. deixa que el teu cos vagi responent a l'estimulació i no et centris tant a esperar que arribi l'orgasme, perquè sovint com més pendents estem de l'orgasme (i aquest es converteix en el nostre únic objectiu), menys arriba.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.co
La Laura Centellas