no tinc clar la meva orientacio sexual i vaig molt atrasat en la puebertat
primer jo sempre he pensat en que soc bisexual i ho sento pero gairave mai ma agardat un noi, ara mateix estic en una relacion amb igual edad amb una noia. pero no tinc clar ni que fer ni si ho haug de dir ja li vaig comentar aixo a una amiga q es lesbiana perque hi ha molta confiança.
per l'altre parte em sento insegur ja q la pubertat no va al ritme que mespero
nomes vull saber q panseu o si em dondeu algun concell
gracies
Laura Centellas

Hola,
L'orientació sexual es defineix en funció de qui ens enamorem. Moltes persones ho poden tenir clar des de sempre i d'altres necessiten experimentar aquest enamorament per a poder definir-se. Et diríem que l'important és que puguis sentir-te lliure de sentir cap a qui sigui que sentis.
Pel que fa al desenvolupament, cada persona es desenvolupa al ritme que sigui, no tothom ho fem alhora. Si et preocupa podries preguntar a la pediatra per veure si és normal el ritme que porta el teu cos o si està passant alguna cosa a nivell hormonal. En les persones amb penis es calcula que pot tenir el seu inici entre els 12 i els 16 anys.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas