li vaig dir que no, i ara passa de mi
Soc una noia , em dic Lucia, tinc 14 anys. A l'estiu vaig coneixer un noi que es deia Lucas i tenia 15 anys i cuan el vaig veure no em va agradar massa, pero ens vem anar coneixent cada vegada mes, i em vaig acabar enamorant, pero ell s'havia d'anar amb el seu pare a una ciutat fins que acabes l'estiu, i no ens vem tornar a veure ni parlar ni res. Fins que un dia, cuan ja havia començat l'institut, me'l vaig trobar pel carrer, no el vaig saludar ni res perque no em va veure i ell estava amb amics, una semana despres em va obrir pel whatsapp i em va dir que ell no sabia si estaba enamorat de mi i que per saver-ho necesitaba veurem sense roba, que m'anesi fent fotos treienme prendes i que se les envies, jo li vaig dir que no, que aixo no tenia res a veure amb l'amor, i ell em va dir que siusplau un millio de vegades i que si li deia que no em tindria que olblidaar, jo l'estimaba molt, pero no pensaba perdre la meva dignitat, al dia seguent li vaig obrir i va ser super borde, em deia que volia que li deixes enpau i ara cuan l'obru no em contesta. Que puc fer perque cambii d'idea sobre l'amor i vegi que aixo no serviria? o si em tinc que olvlidar d'ell.. com m'oblido? es que jo se que lo meu era amor de veritat, i ell en persona era molt majo i carinyos.. moltisimes gracies
InterPersonal

Hola Carla, o Lucía, com ho prefereixis. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Trobo PERFECTE!!! i t'ho escric així en majúscula perquè quedi més clar el què has fet i això que dius. Veig que tens clares les coses. Una persona, sigui noi o noia, no et pot dir que per saber si està enamorat de tu necessita que et treguis la roba i li vagis enviant fotos per Internet. I amb això no vull dir que la part d'atracció, eròtica o sexual no sigui important, i tant que ho és, però no d'aquesta manera. Les persones ens podem enamorar de diferents maneres, això està clar, però no obligant a fer una cosa que l'altre/a no té ganes de fer, i a més, manipulant-ho en nom de l'amor, i amenaçant-te que si no ho fas el perdràs. . Com tu mateixa dius "això no té res a veure amb l'amor". A més, prova està que un cop li has dit "no" ell ja no vol saber res més de tu. Sincerament, crec que no hi has de perdre ni un sol minut més del teu temps. "A otra cosa mariposa". Segur que alguna cosa n'hauràs après...i l'aniràs oblidant de forma "natural".
Gràcies per confiar en nosaltres. Un petonàs.
Assumpta Muns Altarriba
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat