Classe
Hola bon dia. Us vinc a explicar el que fem a la nostre classe i no ser si es bo o no. A les colonies de l'any passat (3r d'ESO) varem dormir tota la classe en una habitació sense els.profes, aleshores vam començar a parlar de sexualitat i vam arribar al punt de que tots ens voliem follar i aixi ho vam fer. Des d'aquell dia la meva classe s'ha convertit en una relació conatant, si vull follar amb una ho fem. Ja se que no es normal, pero es segur follar tant i amb tanta gent? Fins hi tot ha arribat al punt que entre classe hi classe tenim relacions o masturbades curtes.
Gracies
Laura Centellas

Hola,
Depèn de com siguin aquestes relacions. Quan tenirm relacions sexuals amb diferents persones que alhora també tenen relacions sexuals amb d'altres persones, hem de protegir-nos molt bé de les infeccions de transmissió sexual.
També estaria bé que poguessiu fer-vos proves d'ITS de forma regular, cada 3 mesos, per a poder detectar i tractar si es detecta alguna infecció.
D'altra banda, una cosa són les relacions sexuals en entorns on hi hagi desig i consentiment per part de totes les persones implicades i una altre és fer-ho a un entorn on, clarament, NO és l'entorn on això hauria de donar-se, com és una classe. Potser hi ha alguna persona que no es sent còmode amb això, i també és important tenir-ho en compte.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas