Novio
Bones, moltes gràcies per tot el que feu.
Bé, la meva parella veu que no sent tant com jo. (És evident, jo també me,n he adonat). I creu que és innevitable que tallem i per això vol accelerar el procés i tallar ja.
Jo el vull esperar perquè amb el temps sé que s'equilibrarà.
Ja havíem sortit abans i ho estavem tornant a intentar, de veritar pensava que era amb qui passaria la resta de la meva vida.
Què faig??
Gràcies
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per les teves paraules! Ens ajuden a seguir amb la nostra feinal!
Referent a la teva consulta...
Si la teva parella vol tallar i sent que no hi ha res a fer, el temps tampoc us ajudarà. Al contrari, s'anirà desgastant més l'amor que sentiu l'un per l'altre i apareixen retrets i moments de desconfiança i dolor.
En una relació, si un dels dos sent que aquesta relació no té futur... vol dir que ja s'ha mort. I millor acabar-la sense allargar l'agonia.
Accepta el dolor, plora molt, parla'n molt i deixa que la tristesa t'invaeixi. No evitis el malestar. I des d'aquí, des del sentir el dolor, podràs refer-te i recuperar la il·lusió pel futur.
Una abraçada!
Nosaltres seguim aquí, escriu-nos sempre que ho necessitis.
La Laura Centellas