Problemes económics.
Bones!
Bé escric perquè la veritat és que ja no sé a qui recòrrer ni quins consells escoltar més, no sé que fer. Ens agradem amb un noi i la veritat és que els dos volem estar junts, però a mesura que creixes te n'adones que no tot és tan fàcil com agradar-se i prou. Ell té problemes econòmics, és qui manté la seva família, la casa, els cotxes, etc. Tot, perquè la seva mare no treballa i el seu pare té problemes de cor i no pot, només rep ajudes. Ell estudia perquè no troba feina tot i que és autònom i va treient-se diners. Tenen cartes d'embargo... És per això que ell no pot deixar d'anar amb una amiga seva que li proporciona molts diners, però el problema és que a ella li agrada el noi. Ell li dona llargues per no perdre-la i així poder mantenir la seva família (interès col•loquialment dit), ella està enamorada d'ell i per tant s'il•lusiona, però ell no l'estima. Volem estar junts i no podem.
Alguna ajuda? Vaya marrón.
Moltes gràcies.
InterPersonal

Hola Rachel! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs m'expliques una situació molt complicada. Segur que aquest noi ho està passant molt malament. No obstant, tu has de prendre la decisió que a tu et faci sentir més satisfeta. Et recomano que et prenguis uns dies per reflexionar sobre el que més et convé. Cadascú s'ha de fer responsable dels seus actes i assumir les conseqüències i el que està passant és molt complicat, també per ell, tot i que necessita fer el que pugui per ajudar a la seva família, però cal ser sincer i pensar en les conseqüències. És una situació difícil, escolta el que et dic el cor i el cap!!!! Ànims! Eli AUlet www.interpersonal.cat