Mai m'he corregut ni he arribat a l'orgasme
Quan tinc relacions sento plaer i m'agrada però no em corro ni arribo a l'orgasme. Hi ha moments en que tinc la sensació d'estar a punt d'arribar-hi però després se'm passa. No sé què fer
Laura Centellas

Hola,
Amb la masturbació tu sola també et passa o únicament en les relacions sexuals compartides?
La majoria de noies que arriben a l'orgasme amb la penetració és perquè hi ha estimulació directa o indirecta del clítoris. Per tant, busquem postures en les quals pugueu estimular al mateix temps el clítoris amb les mans (ho pot fer la teva parella o ho pots fer tu mateixa), o bé postures en les quals l'estimulació es doni per la pressió amb els seus genitals o la seva panxa per exemple. Veuràs que així la cosa canvia!
Recorda també que el cervell és el gran òrgan sexual, i per tant, és molt important que durant la relació sexual estiguis connectada i centrada amb el que esteu fent, amb les sensacions, etc. deixa que el teu cos vagi responent a l'estimulació i no et centris tant a esperar que arribi l'orgasme, perquè sovint com més pendents estem de l'orgasme (i aquest es converteix en el nostre únic objectiu), menys arriba.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas