Com parlar amb els meus pares
Tinc una relació a distancia de fa uns pocs mesos amb un noi que viu fora d’espanya. Ell va venir a veurem durant uns dies pero no els hi vaig dir res als meus pares.
No se com parlar amb ells per explicarlisnque estic en aquesta relació, ja que mai he portat cap noi a casa
Laura Centellas

Hola!
Les converses amb els pares sobre les primeres relacions poden ser una mica incòmodes, oi?
Des d'aquí sempre us animem a parlar-ne i a explicar el vostre punt de vista.
Exposa'ls que tenies ganes de compartir això amb ells, que t'agradaria que et donessin suport i ho entenguessin. Explica'ls que t'agradaria compartir-ho amb ells, perquè son importants per tu.
Pot ser que, en un principi, no estiguin preparats per aquesta notícia, però si els dones una mica de temps, és possible que ho vagin entenent i es mostrin més oberts a parlar-ne i a acceptar-la. Fins i tot, més endavant, potser tenen ganes de conèixer-lo ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas