Deprimida
El noi que m'agrada i jo, estem passant per una temporada dificil. A ell no li agrado i l'entenc però els dos hem fet un pla a futur (una relació) perqué ell sent alguna cosa per mi pero es diferent. Ho he entès tot i que m'ha costat.
Hem estat parlant i parlant i hem tingut molts moments en el que m'he sentit com especial i fins i tot sentia que m'agradava més i havia altres dies que em sentia una formiga. No entenc si no som res, perquè fa certs comentaris. Està bé que tingui relacions sexuals amb qui vulgui, però jo penso que si una noia li agrades no esta tan bé que li vagis dient que tindràs relacions amb X,Y, Z noies. Perquè a mi em fa sentir molt malament, no sé perquè però em sento deprimida quan em parla d'altres noies. Jo sé que si fos al contrari jo no ho faria. S'ho he dit , moltes vegades. M'he enfadat amb ell molts moments per comentaris que feia, i que em feien sentir menys. Perquè jo em comparo sense voler, o començo a pensar que ell començarà una relació amb aquelles noies i tot el que jo i ell em tingut desapareixès. Està malament crec però ns com millorar-lo. No sé com deixar de comparar-me o de pensar que el perdré...
El cas es que ell també s'ha enfadat amb mi, però el que pasa es que a ell també li molesta que jo tingui alguna cosa amb un noi, però ell MOLT MÉS. Tot i que, jo mai he sigut capaç de mirar a una altre persona, o tenir res amb un noi sabent que estic enamorada d'ell. No sóc capaç...
Pero no em creu, no em creu perquè pensa que el menteixo, dic que m'agrada però tinc altres coses amb un altre noi/ nois. Pero no, jo nomès vull estar amb ell. Aquests comportaments, em fan sentir molt malament, i jo no entenc que pasa. Que puc fer? Ell no es molt façil de convencer. Tot i que sigui molt sincera i em surtin llagrimes perquè em fa mal que no entengui i pensi coses de mi que no son veritat. Jo estic enamorada de ell.
Només en falla això, desprès la nostra vida es genial. Per això no entenc.
Laura Centellas

Hola!
Ostres, ens sap greu que estiguis vivint aquesta història. Perquè llegim molt patiment entre aquestes línies.
Nosaltres el que veiem és una relació de desigualtat. En què ell et diu que sí que li agrades, però el seu comportament no és coherent amb aquest sentiment. Si una persona ens estima, implica que hi hagi cura de l'altra, del seu benestar. I també que hi hagi respecte.
Ell ha sigut molt directe amb tu, dient que no vol res amb tu, que vol estar amb altres noies i que potser en un futur sí que estareu junts. Però no permet que tu facis el mateix. S'enfada si estàs (o ell creu que estàs) amb una altra persona. I això no és just.
Les relacions poliamoroses impliquen un gran respecte pel vincle amb les persones. Impliquen moltes hores de parlar i entendre com se sent l'altre, d'assumir errors i de demanar perdó. Son relacions on hi ha una gran capacitat d'autocrítica i d'instrospecció (com em sento?). I pel que ens expliques, no sembla que estigueu en aquest punt.
Valora realment com et sents i com et fa sentir el seu comportament... A vegadees hi ha decisions que poden ser molt doloroses...
Una abraçada!
La Laura Centellas