Mestic tornant boja?
Hola! El que escriure ara potser es una mica confos pero ni jo mateixa n’estic molt segura. La cosa es que jo tinc un record mig esborrat de com el meu cosí una mica més gran em tocaba de petita, jo donant-li el meu consentiment perque em donava diners a canvi. Jo era molt petita i ell menrecordo que em donava monedes d’1€ perque li dones un peto i mes… La cosa es que actualment mantec una relacio amb ell familiar molt bona i mai em tingut ninguna incomoditat. Es per aquest motiu que penso que estic loca, penso que m’ho he invantat el q va passar quan erem petits i no estic ni segura de q sigui veritat. A més, tinc un altre record de quan era petita d’un altre dia, que em vaig quedar a dormir amb els meus pares a casa seva i jo dormia a la habiatcio seva pero em sentia tan incomode que vaig anar amb els meus pares a dormir. El aue vull dir es que no estic segura de que sigui veritat o no pero al tenir dos record de dos dies diferents que estan relacionats ho fan mes reals i em dona por. No se que fer perque en veritat no puc fer res ni vull fer.
Laura Centellas

Hola bonica,
Ens sap molt greu que estiguis tenint aquests records i que hagis viscut aquesta situació. Et recomanem que busquis assessorament aquí:
És un servei telefònic gratuït que atenen casos de sospita i abús sexual infantil. T'ofereixen totes les possibilitats que tens i et donen el suport que necessitis.
Des de la nostra experiència, et direm que els infants no solen invertar-se aquestes situacions, que tens molt clar el record de l'euro (per tant, no era consentiment) i que vas tenir algun moment en què et vas sentir tant incòmode que vas anar a dormir amb els teus pares.
El cervell humà és fantàstic i ens pot bloquejar un record durant molts anys. Però un dia, no sabem per què, es pot tornar a activar i és necessari que el puguis atendre i que puguis rebre atenció psicològica.
Com et sents per parlar-ne amb els teus pares?
Torna'ns a escriure, explica'ns com estàs. Nosaltres seguim aquí.
Una abraçada!
La Laura Centellas