Ajuda urgent , estic feta un lio
Normalment no tinc problemes en que els nois es fixin en mi però, l'any passat em van fer bullying a l'escola i em deien gorda i tal... Total, que em vaig canviar d'insti però em vaig tornar molt insegura i encara més tímida del que era, encara que m'ho estic treballant. Sóc molt carinyosa i enamoradissa i aquest estiu se m'han presentat varis nois molt guapos però que clar, només volien lio i en especial un em va fer molt de mal. Una amiga meva em diu diu que l'únic en el que em fixo es el fisic. Jo mai l'havia cregut però m'he donat comptre de que sí. La prova la tinc en que l'altre dia, un noi del meu curs (que per cert no havia vist mai) se'm va quedar mirant i jo el vaig trobar molt guapo. Li vaig preguntar a una amiga que com es deia i que tal era i em va dir que era el típic noi que passa desapercebut però qeu s'ho te cregut i li agrada fer mal, a sobra fuma molt i no precisament tabac. Però ens mirem molt i m'atrau i pff.... no sé si podré prendre les decisions correctes perquè sé el que es bo per mi i el que hauriaq de fer però no puc. No sé com fer-me valorar quan estic amb els tios perquè em moro de ganes destar amb algun... AJUDA SIUSPLAU.
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. psicòloga d'Interpersonal. Doncs està molt bé totes les reflexions que fas amb ajuda del consell de la teva amiga.És cer que a vegades el físic d'algu ens por atraure, però no podem deixar que les decisions només es basin en això o en que un noi guapo es fixi en nosaltres. Les conseqüències podrien ser negatives. Per a prendre bones decisions per compartir alguna cosa amb una persona s'han de basar en més coses relacionades amb com és l'altre, en sí respon a les expectatives de la eprsona amb qui volem estar, en sí ens sentim bé en general quan estem amb ell ( no només en una situació de lio), en si volem el mateix o no (importantíssim, eprquè si l'altre només vol un lio ens farà mal segur!), etc...per tant, abans de deixar anar els teus sentiments, frena'ls una mica mentre vas coneixent si l'altre et correspon i et fa sentir bé. Es tracta de donar temps al temps i anar-te cuidant a tu mateix . Si sents tímidesa és natural en aquestes situaicons, pensa també en lo valenta i la força que tots tenim per afrontar situacions!! Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat