que soc?
bé, abans de res sóc un noi però dubto molt de la meva sexualitat perquè quan penso en una parella romàntica penso en una noia, però quan penso en el sexe sempre penso en un noi i no sé què és. significa també he començat a portar calces de tant en tant començo per provar i cada vegada m'agrada mes i em poso vermell més quan ho faig
i estic força ratllat amb aquest tema perquè no ho puc parlar amb ningú del meu entorn la meva família descartada
Laura Centellas

Hola,
En primer lloc gràcies per la confiança i per explicar-nos com et sents, sabem que pot resultar molt complicar parlar de temes que no hem parlat mai amb ningú.
No sabem si et sents més còmode amb calces perquè et sents més identificat amb el que signifiquen (pertanyen al gènere dona) o perquè t'excita portar algo que la resta no saben que portes...
Amb el que ens expliques no podem afirmar o confirmar res, només que ens dona la sensació que t'estàs descobrint, que estàs coneixent parts de tu que potser no tenies molt conegudes i que poc a poc potser aniràs entenent i identificant millor el què i el com et sents.
Et deixem el contacte del Centre LGTBIQ+ de Barcelona. Allà hi ha moltes professionals que potser poden acompanyar-te en tot aquest procés de descobriment
;
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas