els meus pares s'oposen
hola bona nit
estic una mică farta els meus pares s'oposen complètement a que jo estigui enamorada d'un noi i tot aixo perque es "marroqui" estic fartissima jo a ell l'estimo molt I ens tenim respecte per desgracia m'han tocat els pares racistes i de tot el meu pare es el principal i la meva mare te dues cares em diu que, ell s'acabara anant amb una de la seva mateixa religio i que ells han lliutat molt per el meu futur perque acabi malament m'ha donat raons que no les vull explicar perque son massa racistes i clasissistes i tot l'ho dollar em sento fatal pero es que jo no renunciare a res per ell ni res pero no penso pas renunciar a ell porque. A ells no els hi sembli be, pot ser que estigui malament mentalment perque es una angoixa constant de tenir que ocultar-li les coses als meus pares pero si fosin diferents jo els hi explicaria tot jo a ell el respecto si que soc gelosa i ell tame pero no hi ha res dolent nomes em fa molt de mal tenir que dir-li a ell que els meus pares no volen que estigui amb ell. Perque ell es pensa que si que l'acullen, els pares de ell han set super amables i acollidors pero odio dir que els meus pares em diuen "es que no veus que no te cap ni peus l'ho vostre es impossible" m'encantaria fer-li entendre als meus pares que l'estimo i que perque sigui d'una altre religio no canviare la meva manera de pensar ni res i hem parlat molt I meditat molt sobre el tema pero ers que ja no se ni com dir-lis
moltes gracias per tot
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per escriure'ns!
Realment el que planteges és un tema molt complex i molt desagradable per tu. Sents que les persones que t'han criat no accepten la persona que estimes, i això pot ser molt dur. Perquè no pots compartir amb elles la teva felicitat.
Des d'aquí t'animem a ser honesta amb la teva família, a explicar-los que vols ser sincera i que t'agradaria compartir el que estàs vivint. Que els necessites al teu costat i que voldries que acceptessin la teva parella. Parla des del cor, explicant com et fa sentir que la teva família no accepti la teva parella i demanant-los que confiïn en tu.
Parla del que necessites d'ells. Veuràs com et pot ajudar.
Una abraçada!
La Laura Centellas