Molt mala relació amb la nòvia del meu pare
El meu pare té una relació amb una dona des de fa 4 anys, el primer any em portava "bé" amb ella perquè s'esforçava per ser amable amb mi. Des de fa 3 anys, ens portem molt malament ja que viu amb nosaltres. Va ser gradual, primer em criticaba una mica i ara em critica de mala manera per absolutament tot el que faig i per la meva manera de ser, no té "filtre". A vegades, també és així amb el meu pare. Segons el meu criteri, tant jo com el meu pare som persones molt tranquil.les i educades i jo l'he acceptat des del primer moment. El problema és que sóc una persona molt sensible i sempre acabo plorant per aquest tema. Ja he intentat parlar-ho tant amb el meu pare com amb ella directament i la conclusió ha sigut de només mantenir una relació cordial entre nosaltres dos, però ella no ho compleix i llavors sempre entrem en el mateix "bucle".
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per escriure'ns i explicar-nos com estàs. Entenem que la situació deu ser molt frustrant. Bàsicament perquè vau arribar al pacte de mantenir una relació cordial entre vosaltres i sembla que ella no l'està complint.
Per tant, seria bo que hi hagués algú que pugui fer de mediador/a entre vosaltres dues, sobretot en el cas que una de les dues no respecti aquest pacte de cordialitat.
Parla amb el teu pare, explica-li com et sents i demana-li ajuda per facilitar la convivència entre tots. De la mateixa manera, també hauràs d'acceptar que ell t'avisi en cas que siguis tu la que trenqui aquest pacte de cordialitat.
Com ho veus?
Una abraçada!
La Laura Centellas