nose que fer
fa cosa d’un mes i algo que hem parlo amb un noi de la meva clase, tenim el mateix grup d’amics i sempre que jo l’intento parlar s’enva d’on sigui q estem, pero depres per insta o watts es una persona totalment diferent, cuant estem sols tambe es molt diferent ha cuant estem amb el nostre grup d’amics, nose que fer perque en persona no parlem gens i nose si m’agrada tant com per liarme amb ell ja que ja hem tingut converses d’aixo pero jo tinc por de no ferho be ja que no m’he liat may :( #helpmeplease
Laura Centellas

Hola!
Doncs el més important seria que puguessiu parlar cara a cara, no? Sinó serà complicat que us pugueu fer cap petó...
Des d'aquí t'animem a descobrir per quin motiu no et parla. Si és per timidesa, serà qüestió de treballar-la i anar-la superant mica en mica, però si és perquè els altres no ho sàpiguen... potser s'avergonyeix de tu, i això ja no és tan agradable, oi?
Nosaltres creiem que el món digital és una bona manera de començar una conversa amb algú o conèixer-lo una mica, però és imprescindible anar al cara a cara per descobrir si aquella persona amb qui has parlat digitalment, et continua agradant o no...
Per tant, el primer objectiu és començar a tenir alguna conversa ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas