.
Hola,
No he acabat mai, i fa molt temps q em preocupa i al meu novio també.
Quan ho fem, disfruto però al no acabar, tinc sempre ganes però al moment no m'ho acabo de passar bé.
No em masturbo, ja q no m'agrada i no li trobo el gust, prefereixo q m'ho fasi el meu novio, i això també es extrany.
He llegit molts cops que per saber q m'agrada he de experimentar abans amb mi i coneixem bé, però no li trobo el gust i no hem dona la sensació que no disfruto amb res.
Em podrieu donar algún consell o dir-me amb qui podria parlar sobre aquestes coses?
Laura Centellas

Hola,
Moltes gràcies per utilitzar el consultori! Per a que ens agradi tocar-nos i sentir plaer, a vegades, necessitem conèixer la zona que pretenem que ens doni aquest plaer que desitgem.
Coneixes la teva vulva? L'has mirat mai per conèixer-la? Has resseguit amb els dits les seves formes, curves, racons,...? Potser podries començar per aquí.
Després si et ve de gust continuar explorant, pots mirar aquest video que van fer unes estudiants d'infermeria, on ensenyen amb una maqueta diferents formes d'estimular la vulva:
BOJWa8takY
I per últim, pots parlar amb la llevadora de la tarda jove del teu Centre d'Atenció Primària, de l'ASIR, o amb una psicòloga experta en sexologia clínica.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas