No puc acabar
Bones,
Porto més d'un any tenint relacions amb la meva parella i mai he acabat. Quan m'està estimulant el clítoris arriva un moment que començo a sentir molt de plaer i sembla que estic a punt d'acabar, però de cop haig de parar. I és que no puc seguir, necessito parar, no sé perquè em passa. Quan em masturbo jo sola també em passa el mateix.
Em podrieu dir que em passa? I que puc fer? M'agradaria poder arribar algun cop.
Laura Centellas

Hola,
Poden passar diverses coses, les que ens venen a la ment i que potser podries valorar per començar són les següents: podria ser que l'estimulació sigui tan intensa que no puguis sostenir tanta sensació, en el clítoris hi tenim milers de terminacions nervioses i hi ha persones que no toleren l'estimulació directe, podries provar d'estimular de forma més indirecte, amb dos dits, jugant al "roce", etc...
Una altra cosa podria ser que el descontrol que suposa arribar a l'orgasme, el "deixar-se anar" que implica arribar-hi, se't faci difícil. En aquest cas t'animaríem a demanar ajuda psicològica amb una sexòloga per a que juntes pugueu explorar què és el que et fa por de deixar-te anar, què és el perceps com a hostil de fer-ho.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas