Amigues
Hola,
Tinc la meva millor amiga que la conec de fa 3 anys i una altra que portem sent amigues tota la vida, som un grup de 3. Sento constantment que no són tot el que em mereixo pero me les estimo un munt. La que conec de tota la vida es molt infantil, i quan li explico alguna cosa no em respon com m'agradaria i la meva millor amiga a vegades es gelosa i competitiva pero me l'estimo molt.
Tinc un altre grup d'amics pero només volen relacionar-se amb gent que pren alcohol I va de festa, a mi aquests ambients no em fan sentir còmoda tot i que si que m'agrada sortir de festa i pasarho bé. Són molt tòxics i critiquen molt a les esquenes.
Després tinc una de les meves millors amigues pero fuma de tot i a vegades es com més callejera. M'ho passo bé amb ella i puc explicar-li tot.
No vull pensar malament de les meves amigues, només volia escriure-ho.
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per compartir les teves sensacions!
La teva consulta és molt honesta i fer aquesta revisió de les amistats és un exercici important per saber què t'agrada de cada persona i quines són les teves red flags.
Se'ns ha venut la idea que la "millor amiga" ha de ser "perfecte" per nosaltres, que no pot tenir cap defecte, que ens ha d'agradar tot i ens hem d'entendre en tot. I no és així. Començant per qüestionar que només et puguis relacionar amb una sola persona, així com creure que una sola persona pot entendre-ho tot de tu.
Està bé que sàpigues amb qui pots sortir de festa, a qui li pots explicar el que et passa, qui t'és fidel,... així podràs autorregular-te segons amb qui estiguis. I això és una gran habilitat social!!
Una abraçada!
La Laura Centellas