profe d'educació fisica
hola, des de setembre m'agradava el meu profe d'educacio fisica que te 35 anys, fa unes setmanes em vaig adonar de que em posava moltisim. l'altre dia estava plovent o sigui que ens va tocar anar a una classe a fer teoria, i quan es va acabar em va dir si em podia quedar un moment amb ell. estavem recollint i ell em va començar a parlar sobre les classes, etc. jo estava asseguda en una taula, i ell darrere meu guardant coses a un armari. de sobte vaig notar que m'agafava per la cadera, em va ficar la ma per dins del top. em vaig calentar moltisim i em vaig deixar portar, ens vem ficar dins del quartet del material. jo em vaig treure el top (al meu insti no hi ha uniforme) i la faldilla, portava tanga. ell es va treure la samarreta i els pantalons. vem començar a petonejar-nos com si no hi hagues un dema i jo li vaig ficar la ma alla dins. em va descordar els sostens i me les va mossegar, tambe em va baixar les calces i ho vem donar tot. o sigui, ho vem fer.
l'altre dia, despres de que hagues passat tot aixo, es va repetir l'escena, pero aquest cop va ser diferent. jo, a meitat de clase, vaig sortir per anar al lavabo i mel vaig trobar. ell va dir que volia parlar amb mi, i amb por vaig acceptar. la seva conversa no tenia males intencions, pero mentre parlavem jo no podia parar de mirarli tot, i al final vem començar un altre cop a fernos petons. ens vem tancar al lavabo de profes, ell em va pujar sobre la pica i em va començar a tocar. primer amb el vestit posat, que per cert era bastant ajustat, i despres mel va treure i em va obrir de cames. vem acabar els dos al terra, jo a sobre seu.
el cas es que no m'ha vingut la regla, i crec que estic embarassada d'ell. ho estic passant fatal, no se com dir-lis als meus pares, ni a ell, ni si l'acomiadaran, amb el que a mi m'agrada...
ajuda, siusplau!! per cert, ell no m'ha obligat a fer res de tot aixo, he sigut jo per la meva voluntat.
Laura Centellas

Hola,
Encara que acceptessis, aquesta és una relació d'abús, ell és el teu docent i tu la seva alumna, per tant hi ha una relació d'abús de poder encara que no t'ho sembli. El seu rol no és el mateix que el teu en la vostra relació personal.
Si realment estàs embarassada, que podria ser si no vau utilitzar preservatiu, és important que puguis parlar amb els teus pares, que els hi puguis explicar el que va passar i que t'ajudin a buscar ajuda per a poder sortir d'aquesta relació i que puguis fer front a aquesta situació.
Possiblement un dels primers passos a donar serà que pugueu parlar amb la direcció de l'escola per a poder iniciar el protocol corresponent. Evidentment tot i que tu consentissis, ell té una responsabilitat com adult en la seva feina i tenir relacions sexuals amb alumnes és una vulneració absoluta de les seves responsabilitats.
T'enviem una forta abraçada i esperem que puguis trobar l'ajuda que necessitis.
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas