EX
buenos dias, mi ex pareja va a realizar una obra de teatro donde ella sale.
La cosa es que al llevar 7 meses sin ella pues tambien llevamos sin contacto 0, aunque me entere que le pregunto por mi a un familiar mio, la verdad nose si ir a ver la obra o no, ojala .e lo digais antes de la fecha que empiezan jaja
Gracias
Laura Centellas

Hola!
Aquí la nostra pregunta és: per quin motiu vols anar a veure l'obra?
I segons la resposta, també sabràs com actuar.
No és el mateix que t'agradi molt el teatre, que hi participin moltes amistats teves i que n'hagis de fer un treball, a que només hi vulguis anar per veure-la a ella. Saps què volem dir, oi?
Per altra banda, et felicitem per aquest contacte 0, sabem que és difícil però ajuda molt a recuperar-se d'una ruptura. I també et volem demanar, com creus que et sentiràs quan la vegis a l'escenari? Creus que t'afectarà molt? Ho vols fer com a prova per saber per on passes? Observa't amb sinceritat i sabràs la resposta.
Una abraçada!
La Laura Centellas