Tinc molts problemes amb menjar.
Hola em dic Danna, basicament no se que en pasa, ultimament no tinc ganes de menjar, tinc molts canvis d'humor i estic molt cansada, fa unes cuantes setmanes que no menjo.. Ja no se que fer
Laura Centellas

Hola Danna! Moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos el que et passa. Ens comentes que creus que tens alguna problemàtica amb el menjar, ja que darrerament no tens massa gana, sents que estàs més cansada i notes que pateixes alguns canvis d'humor, fins i tot confesses que fa algunes setmanes que no t'estàs alimentant de manera correcta. Primer de tot, vull recordar-te que hem de mantenir una bona alimentació, que sigui sana, variada i equilibrada, ja que si no ho fem d'aquesta manera, al nostre cos li poden començar a faltar nutrients, la qual cosa provoca una falta d'energia i també canvis de l'estat d'ànim (el cervell també necessita aquests nutrients per al seu bon funcionament). És important, que tal com ho has fet amb nosaltres, puguis explicar aquesta situació als teus pares o algú del teu entorn que pugui ajudar-te. Voldria destacar, que és crucial que ho comenteu amb el metge de capçalera o pediatra, i que pugueu descobrir quin és l'origen o la causa d'aquesta inapetència, per així poder-la solucionar. Molts ànims i si necessites res més, ja saps on trobar-nos! Una forta abraçada
La Laura Centellas