menjar + estudis
Hola bones! Voldria abans de començar per agraïr el treball que feu, ens ajuda moltíssim a nosaltres saber que hi ha algú que ens escolta i ens aconsella sense jutjar-nos <3
Bé, sabreu que aquest mes és el ramadán i jo l'estic fent. El problema es que he perdut completament la capacitat d'estudiar, ja no m'entra informació al cap i estic molt més despistada, com si el meu cap estigués paralitzat. Estic acollonida perq literalment és l'últim mes de batxillerat i és quan hem d'apretar més i que hagi caigut el ramadàn justament ara ho complica. No sé que fer perque si no menjo, em quedo 3 hores processant informació i puff. He pensat en posar-me a estudiar després de trencar el dejuni però m'entra son de sobte i m'en vaig a dormir aviat. A part, no hi ha possibilitat de deixar de fer-lo perq va en contra de les meves creencies. Estic molt preocupada pels meus estudis i tinc molta por, professors i pares han notat que la meva capaitat d'estudi ha disminuït jopee
Espero que me em pogueu donar algún consell, mersii
Laura Centellas

Hola! Moltes gràcies a tu per explicar el que et passa. A vegades es pot fer més difícil i compartir-ho és, a més d'una demostració de valentia, la manera de començar a solucionar tot el que ens succeeix. Nosaltres no som especialistes en nutrició i potser una persona experta en aquest àmbit et pot donar consells per poder mantenir un nivell òptim de concentració i capacitat d'atenció en aquesta època on, com ens comentes, coincideix Ramadà i exigència dels estudis. Potser pots també comentar-ho al metge de capçalera i aquest pot ajudar-te per millorar la situació sense deixar de fer el Ramadà. De totes maneres, el que si que et puc dir és que la feina feta fins ara d'estudi i esforç no desapareix i estic segur que te'n sortiràs. Recorda també que poder-ho parlar amb les persones que tens al teu entorn és important perquè així et poden entendre i saben què està passant. Molts ànims amb aquesta recta final. Una forta abraçada!
La Laura Centellas