PROBLEMA MOLT MOLT URGENT VULL RESPOSTA URGENT SIUSPLAU!!!
hola, m'agradaria explicar una cosa que fa un mes hem va passar. Doncs fa un mes vaig anar a la discoteca a prop del meu poble i quan vaig sortir hem vaig trobar al meu ex, així doncs jo estava molt nerviosa i el vaig saludar i li vaig dir "hola" i quan vaig marxar hem va dir «gemma espera» i li vaig dir que volia, hem va dir que encara seguia sentint algo per a mi, i jo li vaig dir que jo igual, li vaig dir que anessim al meu pis que tinc allà a prop ja que els meus companys de pis estaven tot el finde fora, jo estava molt molt hot i al arribar al bloc del meu pis no podia mes i hem vaig despullar a l'ascensor, finalment vam fer allà al ascensor fins un rato que ens va veure una veina meva que desgraciadament ens va fer fora del ascensor, vam entrar al pis i ens vam vestir i vam sortir a fumar un piti al balcó, despres quan estavem al balco li vaig oferir al meu ex que es quedes a casa meva i aixi va ser, vam fer l'amor al balcó... i li vaig dir que anessim a viure al pis del costat (estava en venta) i aixi ho hem fet. I ara fa uns dies que no hem baixa la regla i tinc els pits inflats i avui m'he fet un test d'embaras i ha sortit positiu. quan ho he sapigut m'he ficat molt calenta i com el meu ex (ara ja no) estava treballant doncs hem vaig introduir els dits per la vagina i ara la tinc inflada i molt vermella i oberta des de fa 4 dies que puc fer!
moltissimes gracies noies! AGRAIRIA UNA RESPOSTA EL MES AVIAT POSSIBLE!
Gemma.
Laura Centellas

Hola, Gemma,
No sabem quina edat tens... però si tens un test d'embaràs amb resultat positiu, la nostra recomanació seria que anessis a la llevadora per tal de revisar i confirmar l'embaràs, i perquè puguin valorar això que ens comentes que t'ha passat a la vulva.
Evidentment, davant d'una situació així, amb un embaràs no buscat expressament, teniu una situació complexa que no et recomanem que visquis sola. Amb tota la informació a la teva disposició hauràs de prendre decisions sobre què vols fer amb aquest embaràs, una decisió que segurament no serà fàcil.
Pots anar al servei de Tarda Jove del teu Centre d'Atenció Primària (CAP) i allà podran assessorar-te i guiar-te en tot el procés.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas