Importo?
Hola, em dic Mònica, tinc 13 anys i em dóna la sensació de que no els hi importo als meus amics. Bé, no és que no els hi importi, no ho sé, però... A mi m'importen molt i quan penso en diversió penso amb ells. Quan és l'hora del pati, vaig allà com un "perrito faldero" i quan estan "depres" els hi pregunto que els hi passa i me'n preocupo. En canvi, quan em passa a mi, ningú em fa cas i no estan gaire per mi, a vegades, inclús, penso que sóc un destorb.
Sé que potser hauria de plantejar-me buscar altres persones, però és que encara que em facin mal, me'ls estimo molt!
Què puc fer?
P.D: Ja els hi he explicat però continuen igual.
És urgent si us plau, aquest dies estic fatal. :(
InterPersonal

Hola Selenita! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs si els hi has explicat i no has sentit que t'entenguéssis, hauràs de mirar què pots fer tu per a canviar la situació. Pesa si hi ha alguna cosa que puguis canviar, si apart de ser qui els ajuda en situacions difícils pots fer alguna altra cosa epr a sentir-te més en el grup. Pots aprlar.ne amb lagun professors o monitor de confiança també que us conegui a tots i que et doni pistes. O, evidentment buscar altra gent amb qui et sentis més a gust i que vegis l'amistat més recíproca també es una opció. De totes maneres pots fer-ho de manera que no excloguis a uns oer altres, ptos mirar de fer-ho com ampliant el teu cercle d'amsitats i anar veient en quins grups i amb quin tipus de gent et sents millor. Com me´s activitats, més grups de gent diferents tinguis més opcions i més et coneixeràs què t'agrada. Endavant ! Eli Aulet www.interpersonl.cat