POSSIBLE EMBARÀS...???
bona nit! la meva parella i jo sempre ho fem amb condó i aquest mai s'ha trencat ni res semblant (ho comprovem sempre després de fer-ho), però tinc una regla irregular i un retràs (tot i ser irregular) d'un parell de dies. M'he fet un test i ha donat negatiu i tinc una espècie de flux vaginal espès (que he comès l'error de buscar per internet) i diuen que és el primer símptoma de l'embaràs. M'ho he de creure? què puc fer?
moltíssimes gràcies avançades!
Laura Centellas

Hola,
Quan tenim regles irregulars és habitual que estiguem neguitoses quan la regla no ens ve, però és difícil saber quan ens vindrà perquè no segueix un patró regular.
Si el test d'embaràs ha sortit negatiu, estigueu tranquils i espereu uns dies. Tingueu present que el preservatiu, si s'utilitza correctament, és un mètode anticonceptiu segur.
A vegades buscar per internet els "símptomes" que tenim, no fa altra cosa que amoïnar-nos més. Per tant, si passats uns dies la menstruació no et ve, sempre pots repetir-te el test d'embaràs per quedar-te més tranquil·la, però també seria recomanable visitar a la llevadora i ginecòloga per valorar aquestes irregularitats menstruals.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas