Por
Porto molt mesos amb el meu novio i hem fet tot allò sexual menys mantenir relacions sexuals, amb això vull dir que tinc molta confiança amb ell i molta comunicació, hem sento molt segura i preparada per fer-ho amb ell. Cada dia sento que s’apropa més el dia que ho farem i començo a tenir ganes, però sempre que penso en aquest moment començo a emgoixarme per la posibilitat de quedar-me embarassada, obviament si ho fem farem servir el preservatiu, però no se perquè sento aquesta engoixa i només puc pensar amb la por que tinc a questa posibilitat. M’agradaria que em faciliteu aquesta tranquilitat que necessito per poder donar aquest pas, ja que vull fer-ho i se que amb ell estaré molt còmoda i segura del que faré. Gràcies !
Laura Centellas

Hola,
Si utilitzeu de forma correcte el preservatiu no tens perquè quedar-te embarassada. Per a poder utilitzar-lo correctament heu de tenir en compte els següents tips:
- Que el tingueu guardat en un lloc on no hi hagi molta temperatura
- No el guardeu a la cartera (moneder)
- Que utilitzeu el preservatiu sempre que hi hagi contacte entre penis i vagina/vulva
- Quan hagi ejaculat, retirar-lo aguantant-lo i assegurant la base
- Quan hagi ejacular no seguir penetrant, parar i retirar correctament
- Comprovar-lo amb aigua: omplir-lo a la pica del lavabo amb aigua, si hi ha alguna fuga, s'escaparà l'aigua pel forat.
- Si estava foradat o es peta acudir a la farmàcia, al CAP o a urgències per demanar la píndola de l'endemà.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas