Ajuda ! :)
Hola! fa poc vaig anar a l'oculista i resulta que he de portar ulleres, i es veu que les he de portar pel carrer, porto unes ulleres del estil ray-ban de color vermell barejat amb negre, el problema es que em vec guapa pero em segeixo agradant mes sense ulleres, em podrieu dir alguns pentinats i maquillatge per portar amb ulleres?
Moltes graciies!
InterPersonal

Hola arii98! Sóc l'Eli Aulet. Psicòlgoa d'Interpersonal. Doncs portes unes ulleres molt xules! Et recomano que miris webs amb gent amb ulleres i diferents looks i puguis anar moldejant el teu estil. Pensa que si ara necessites això, cal acceptar-ho i ser responsable amb la teva salut!! Les conseqüpències podrien ser pitjor!! A més, a part de la bellesa exterior, com saps , la interior i la satisfacció amb un amteix es basa molt en qualitats que van més enllà del físic: les teves habilitats, el com et saps donar valora tu mateixa aturant pensaments que no són massa positius, el com cuides les teves relacions socials, què fas a la teva vida epr estar satisfeta, etc. Aquests són valors que realment si que donen satisfaccó i sentit a la vida. Endavant! Eli AUlet www.interpersonal.cat